onsdag 25. september 2013


Nyeste prosjekt på lerret :-) "Størst av alt er kjærligheten"  40x40

forstatt forelsket i gode ord.. flytende blekk...pan pastell .. mist..stempler ..gml blonder og hekleduker ..også er det noe med de kvadratiske lerretene som tiltaler meg.. <3 
I dag har vi kost oss på hobbyhula både sjarmisene og meg, maling av keramikk i dag ,men ser til min store fortvilelse malingen har tatt slutt , så bare komme seg på tur i helga og få ladet opp lageret :) Så koselig du kikker :-) Glade smil fra meg til deg med ønske om en nydelig onsdag <3

1 kommentar:

  1. Nydelig! Flott fargekombinasjon og flott med skriften i bakgrunnen!
    Har også lyst til å prøve meg på lerret, men har ikke helt klart å komme dit ennå...kanskje i løpet av vinteren...
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett