torsdag 15. september 2011

Bidrag til jeg tar`n utfordring :)


 

Falt så for denne nydelige lo`en  i jeg tar`n utfordringen i Scrappehuset <3 .
Her er mitt bidrag, i riktignok en helt andre og mer dempede fargetoner  , men syntes det passet så godt til bildene jeg er så glad i her, av minstemann og hans store kjærlighet på 4 bein Erja  <3
Har brukt masse gesso, modell paste, utklipp bl.a fra heklebrikke :), malt gardinrest under bildene og ellers ymse duppeditter :D
Så koselig du kikker <3 Blir veldig glad for en liten kommentar <3 <3 <3

11 kommentarer:

  1. Denne var lekker!Herlige duse farger. Digga bakgrunnen din, og hyssingsnurrene :)

    SvarSlett
  2. oij, så hærlig!!
    Kjempeflott bilde, og den bakgrunnen var helt hærlig!!
    Tusen takk for at du ble med og liftet!!

    SvarSlett
  3. Hei på deg:)
    Så flott LO du har laget:) Fine farger til bildene... og bakgrunnen var bare skikkelig tøff:)

    SvarSlett
  4. Helt nydelig , for et utrolig nydelig bilde å sammensatt med vakkre farger =)

    SvarSlett
  5. KUL layout Synnøve! :)
    Veldig deg, og digger det! Elsker at du mixer til bakgrunnene dine!
    Flotte bilder, og flott pynt! :)

    SvarSlett
  6. Så herlig og bare elsker hva du har gjort med bakgrunnen her!!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  7. Så moro at du blir med på utfordringen vår!!
    Denne var så digg!! Herlig bilde - KUL!!:)

    SvarSlett
  8. hellausen, skal si du tar'n helt ut! digger effektene du har laget til her, og fargene, og helheten og alt, enkelt og greit egentlig ..hihi
    takk takk for koselig kommentar hos meg....ha en fin fin tordag videre:o)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min Synne. Du er jo bare supersøt da.....stor klem.

    Men du...denne LO`en din her.....den er bare helt unik altså.....du har gjort noe som gjør at den får et helt spesielt inntrykk som jeg ikke klarer å beskrive med ord. Den er bare helt RÅ !!! Effekten er bare sånn at jeg blir sittende å stirre. Det ble så dybde i den...og bilde da...sukk....så herlig :o)

    Ha en fortsatt fin-fin helg vennen ! :O)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for gode ord søte dere <3 <3 <3

    SvarSlett